onsdag 22 augusti 2007

Tisdag Dag 5!

Man blir väldigt bekväm med att det finns
mat överallt till ett överkommligt pris, farligt,
farligt! Idag blev det en bönblandning med ris,
mycket gott. Anna Ternheim stod next på tur.
Det var första gången jag såg henne live och
det var mycket bra och vackert, jag älskar
hennes röst. En intressant och oväntad del i
spelningen var klädbyte. Visserligen från vit
skjorta till svart. Och som jag läste i tidningen
så var det svarta delen av showen bättre och
det håller jag med om. Ett av dragplåstren till
Malmöfestivalen i år var väl ändå Timbuktu och
självklart var jag där. Mycket spektakulär spelning
med många gästartister. Och en av dem, den
coolaste av dem alla, Timbuktus syster, röst,
kropp, klädstil, hår, energi och kvinna.









Inga kommentarer: