måndag 20 augusti 2007

Dag 3!

I love indiskt, så det kan jag nu bocka av på
min festivalmeny. Mycket prisvärt också,
40 kr för denna stora tallrik. Vid den ungdomliga
delen av festivalen, Raoul Wallenbergs park,
såg vi några kaxiga men väldigt duktiga
breakdansare. Det var final och killarna skulle
battla mot varandra, mycket imponerande att
se i verkligheten, måste jag säga. I mitt favo-
program "So you think you can dance" finns
det grymt många bra breakare som gör helt
galna saker och de flesta är också självlärda.
Det var ett tag sen jag såg Laleh, kom att
tänka på det var det faktiskt förra året på
festivalen. Hon var mycket bra och de nya
låtarna kändes som hittar direkt. Sist på
denna söndagskväll såg vi stand up comedy-
klubben Oslipat, där presenteras några av de
nya komikerna som fötts upp på svenska
scener.












Inga kommentarer: