torsdag 10 april 2008

Science Fiction på hög nivå!

Hade inte precis planerat att att gå och
roa mig och titta på figurer från science
fiction filmer men nu blev det så. Till slut
blev det ganska kul, i alla fall när jag fick
syn på Mads Mikkelsen, oohh. Fick också
ett litet lyckorus då jag fick se Lord of
Darkness, ifrån filmen Legend. För ungefär
två år sedan fick jag tag i dvd:n och har
hållit i den hårt sedan dess. Legend spelades
nämligen flitigt som första fantasyfilm i mitt
föräldrahem och det blev en stor favorit och
är fortfarande. Men slutsats av mässan, ja,
det var inte värt 100 kr men dock kul att
se för att det var annorlunda.


(De här var live)





Lord of Darkness




1 kommentar:

Aja sa...

ÅHHH, grymma Lord of the darkness! Jag väljer honom alla gånger framför Mads. Kanske vi har haft samma föräldrahem?