söndag 20 april 2008

Filmtips!

Har lite filmtips att ge till er. Var på bio och såg
"Things we lost in the fire". För det första var det
grymt längesedan jag var på bio och dessutom fick
vi sitta i en soffa, nice. Filmen var väldigt bra och
jag tappade faktiskt räkningen på hur många gånger
jag började gråta. Kanske stämningen i biografen
gjorde att det blev några extra gånger, vem vet.
Halle Berry var bra och och gjorde mycket för att
filmen skulle nå dess höga poäng hos mig. Men min
favorit är ju Benicio Del Toro och det var lite därför
vi gick och såg filmen.






Ett andra tips jag har är "Into the wild". Mycket sevärd
film med mycket känslor och funderingar. Denna film höll
mig vaken sent på kvällen, jag som brukar ha extremt lätt
för att somna på kvällen. Se den!

Inga kommentarer: