söndag 11 november 2007

De Luxe!


`
Ok, då har första snön visat sig i Malmö inför
den här vintern, 10 november. Dock höll det
inte så länge, typ 2 timmar. Snön som sedan
visade sig vara hagel dessutom. Men jag var
inte i Malmö för att njuta av det, åkte över
till Köpenhamn för att kolla läget. Vi besökte
en utställning som hette "World press photo".
Mycket starka bilder från alla ställen i världen,
bl a. om krig, djur i fångeskap och svält.
Något som jag inte var beredd på att gå på
var en Super De Luxe loppis. Ajajaj, vad det
kliade i fingrarna, tyvärr hade jag inga cash
på mig och det ångrar jag djupt. Det var ett
enormt ställe på säkert 800 kvm med massa
snygga design och second hand kläder för bra
priser. Men snappade upp lite reklam om nästa
helgs De Luxe loppis och gissa vem som ska dit
med pengar i plånboken denna gång.
`


Inga kommentarer: