måndag 29 oktober 2007

Biltripp till....



Ja, just det, du läser rätt. Mor, syster och
systers kompis och så jag själv tog oss till
Ullared för att handla på Gekås i helgen.
Att de har långa och dryga köer har man
ju hört och vi tippade rätt helg med löning
och allt. Men så närmade vi oss den gigantiska
affären och vi såg ingen kö, vad är detta
tänkte vi oss. Vilken otrolig tur vi hade, för
efter 15 minuter i affären bildades den fetaste
kön någonsin. Väl inne blev det mycket trångt
och många sura miner med kundvagnar som
skulle hit och dit. Det skulle jag gärna slippa, men
det blev några bra inköp i alla fall måste jag ju
medge. Kolla in plaggen jag köpte. Kan tänke mig
att åka dit nästa år, om vi har samma tur med kön
som denna gång dvs.


Här ska finnas 9 stycken kassar.


139 kr.



129 kr.


129 kr.


139 kr.

2 kommentarer:

Aja sa...

Extremt fina kläder, du ser ut att vara lika lång som en svaaaaaaaaanhals, men det är du kanske. Jag vill åkså till Ullared, buähhhh.

Anonym sa...

ja du hittade nåra riktigt fina klädisar :) ja med.

haha aja också annars :P