fredag 30 augusti 2013

Fredag

Fredag idag, lördag imorgon och sedan kommer söndag. Måndag morgon, det är då det gäller. Jag börjar jobba igen efter nästan ett års föräldraledighet. Det är med lite blandade känslor jag kommer att gå tillbaka till jobbet. Jag vet inte riktigt om jag är redo och lämna min underbara dotter samtidigt som jag känner att hjärnan behöver något annat att stimuleras med. Jag vet i alla fall att jag ska maxa min helg med skratt, lek och mycket gosande med den finaste jag har.



4 kommentarer:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vad ni är fina :) Lycka till på måndag, det kommer gå jättebra!

kram /iris

Kabolina sa...

Tack! Tjuvstartade lite idag med tre timmars planering, kändes helt ok faktiskt:)

Aja sa...

Vad snygg du var, och håret! Och Juni, gosigosifin!

Kabolina sa...

Tackar, tackar!!