söndag 10 mars 2013

Veckan som gått

Det är söndag idag och i vanliga fall brukar man väl vara utvilad då. Så är det inte i mitt fall. Har haft aktiviteter måndag till fredag, vilket i och för sig är skönt, då dagarna kan kännas lite långa ibland. Måndag, öppna förskolan. I tisdags opererade sambon sin brutna handled, så det blev plötsligt två individer jag skulle ta hand om. Onsdag, tvätta klädberget. Torsdag, fixa lunch till ett gäng mammor och sedan babymassage på eftermiddagen. Fredag, lillstrumpan blir sjuk och i stället för att längta till helgen då vi planerat att måla om hennes rum, slutar dagen i kaos. Det enda jag har att visa upp är några krokar jag har lyckats hänga upp i hallen och det var ju ca 2 veckor sedan. Men samtidigt som jag är trött så känns det skönt att sambons handled läker som den ska. Juni börjar också att komma tillbaka efter att bakterier härjat runt i hennes mage. Hoppas veckan som kommer blir lite mindre händelserik. Ha en trevlig söndag!



Inga kommentarer: