lördag 9 februari 2013

Åren de går

Jag är helt slut, vilken dag vi har haft. Började tidigt, så tidigt att jag fick väcka lillan istället för att hon väcker mig. Det som skulle göras först idag var smörgåstårtan. Den första jag någonsin har gjort faktiskt. Den serverades på sängen till min fantastiske sambo eftersom vi firar 10 år tillsammans idag. Därefter skickade jag iväg honom till frisören för att bli lite fin. Vidare på tåget till Helsingborg, färjan över till Helsingör. 10 minuter på ett tåg till Humlebæk och sedan en liten promenad till Louisiana. Där har de nu en utställning med Andy Warhols tidigare verk från 50-talet. Det var väldigt kul att se hur han började sin karriär och hur hans stil har utvecklats. Louisiana har ju även en butik där man kan gå och dregla över alla snygga dyra saker som finns. Ja, efter några timmar där var det dags att göra samma resa hem igen. Nu sitter vi trötta, hopsjunkna i soffan, nöjda över dagen och väldigt glada att vi har varandra. 


 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er turturduvor! Kram Linda

Iris // Alla dagars kaos sa...

Grattis! Och vilket sammanträffande, för till sommaren firar också vi 10 år tillsammans :) Verkligen något att fira!

kramar
/iris

Kabolina sa...

Tack! Då får jag gratulera er i förskott:)