fredag 15 juni 2012





 Ja, då var det min tur att fylla jämna 30 . Känns faktiskt väldigt bra, har hunnit med så mycket fantastiska saker i mitt liv och mer är på väg, så ingen nojja här inte. Min fina, underbara man överraskade mig med en snygg klocka och en romantisk middag för två på en vegetarisk restaurang i Berlin. Ja, jag var tvungen att läsa på den lilla kuben två, tre gånger innan jag fattade att det var i staden Berlin vi faktiskt skulle till. Glatt överraskad och en karamell att suga på i några veckor till innan vi sticker dit.  





2 kommentarer:

Aja sa...

Till mig sa du ju att restaurangen låg i Malmö! Hade du inte läst ordentligt då? Hihi. Supergrattis, ska fira dig ordentligt när vi ses!
Kram Aja

Kabolina sa...

Restaurangbesöket i Malmö fick jag av mina kollegor. Hade inte hunnit öppna Hs andra paket när vi pratade, så.